Gyakran ismételt kérdések

Kötelező regisztrálnom, hogy rendelést tudjak leadni?
Nem kötelező, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni. Regisztráció előnye, hogy a következő vásárlásaidnál nem kell folyton kitölteni az adatokat, valamint nyomonkövetheted a rendeléseid. A fiókodban belépve az adataidat módosíthatod is.

Hogyan érem el az ügyfélszolgálatot?
E-mailben: info@jatekoazis.hu, vagy telefonon a +36 20 214 8501-es telefonszámon (Munkanapokon 09:00-16:00 között).

Telefonon adhatok le rendelést?
Igen, munkanapokon 9:00-16:00 között a +36 20 214 8501-es telefonszámon.

Személyesen átvehetem a csomagom?
Igen, címünk: 1149 Budapest, Róna utca 120-122. Nem üzlethelység, ezért előtte mindenképp előzetes egyeztetés szükséges!

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
1-4 munkanapon belül. Raktáron lévő termékek esetében 13:00-ig leadott rendelés esetén általában másnap viszi a futár (Amennyiben a szállítás dátuma megvan jelölve az adott terméknél). Külső raktáros termékünk esetében 2-4 munkanap.

Mennyi a szállítási költség?
A szállítási költség 990 Ft, viszont 15000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.

Melyik futárszolgálat hozza a csomagot?
A csomagot a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. Ahogy rendelésed átadtuk a GLS futárszolgálatnak, e-mailben értesítünk, majd a kiszállítás reggelén szintén fogsz kapni egy e-mailt és egy SMS-t, melyben megtalálod a termék várható kiszállításának dátumát a nap folyamán (3 órás intervallumban), valamint a kézbesítő futár telefonszámát.

Mikor érkezik a futár? Mi történik ha nem vagyok otthon?
A futárok 8:00-17:00 között kézbesítik a csomagokat, a kézbesítés reggelén a megadott e-mail címre, illetve telefonszámra értesítőt küldünk, hogy mikor fog érkezni a futár (3 órás időintervallumba). Javasoljuk, hogy olyan címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy. Amennyiben nem tartozkodsz otthon, amikor érkezik a futár, egy értesítőt fog hagyni, és a következő napon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot.

Értesítettek, hogy a csomagom a mai napon kézbesítik, de nem leszek otthon, mit tegyek?
Ebben az esetben kérünk, hogy vedd fel vagy ügyfélszolgálatunkkal, vagy a GLS ügyfélszolgálatával a kapcsolatot és egyeztetünk időpontot, vagy akár új kiszállítási címet. (GLS Ügyfélszolgálat: +36 1 802 0265)

Ritkán vagyok otthon, mit csinálják?
Megrendelésed kérheted nyugodtan a munkahelyedre, vagy akár egy ismerősöd címére, aki otthon tartozkodik napközben. A feladott csomagot a szomszéd is átveheti, vagy akár kérheted csomagponra is.

Rendelhetek csomagponta? Hol találom ezeket a csomagpontokat?
Igen, van lehetőség a csomagodat csomagpontra kérni. Több, mint 650 csomagpont üzemel! A csomagpontok listáját itt találhatod: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses

Visszaküldhetem a rendelésem?
A kézbesítéstől számított 14 napon belül a rendelésed bármikor visszaküldheted, viszont nagyon fontos, hogy a megrendelésed csak akkor tudjuk visszafizetni, ha a termékek még nem voltak használva, tehát olyan állapotban kapjuk vissza, mint amilyen állapotban elküldtük. (Nincs kibontva, ha zacskós termék, nem használták még.)

Egyéb kérdésed merült fel?
Kérünk ird meg nekünk e-mailben az info@kutya.hu e-mail címre.

Webáruház készítés
olcsobbat.hu shopmania.hu